Världens bästa mamma <3

Har hört rätt mycket om folks relationer till sin mamma framförallt så inte för att någon bryr sig så tänkte jag berätta om relationen till min egna mamma heheh..
-
Jag älskar min mamma något enormt, hon finns alltid där för mig när jag verkligen behöver det. Inte bara när jag är ledsen utan verkligen alltid, de flesta glada stunder tillbringar jag nog med min mamma. Ja de är nog så, om man inte räknar med dagarna i skolan tillsammans med Nelly & Bella... ehehe.
Vi umgås ofta min mamma & jag, hon är som min bästa vän. Vi pratar om allt, gör allt tillsammans, spanar in killar på stan & skrattar tillsammans åt töntiga saker. När jag åker bort någonstans över natten eller nätter så blir jag som en femåring som saknar mamma & bara vill hem. Åh fysatan vad jag saknar henne när jag är borta.
Om mamma skulle försvinna härifrån så vet jag inte vart jag skulle ta vägen, hon är verkligen mitt allt. Ingen människa på hela denna jävla jord betyder lika mycket för mig som hon gör.
Hon gör mig alltid glad & bryr sig om mig på ett sätt som ingen annan kan. Visserligen är hon ju min mammma & hennes uppgift är att ta hand om mig men ändå, hon gör de så otroligt jävla bra.
Hon har de väldigt tufft, ensamstående med fem barn är inte alltid så lätt, men hon gör de bästa av situationen & löser allting på sitt egna lilla mamma-sätt.
De jobbigaste som finns är att ljuga eller dölja saker för henne eftersom vi pratar om allt.
Ibland ifall jag gör saker jag inte får så måste jag verkligen berätta de för att de är så jävla jobbigt att hålla de inne.
-
Om du läser de här mamma så är varenda ord sant, allt tillägnat dig.
Fy satan i helvete vad jag älskar dig mamma <3
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback