Bästa bilderna & minnena från 2011!

Tänker summera året genom att tänka tillbaka på året som gått. Bjuder på fuuullt av bilder från det gångna året, enjooooy!
-
Våren 2011 -
- Hildha blev min <3
- Victor och jag blev tillsammans..
- LG Hockey games! (februari)
-
Sommaren 2011 -
Förra årets sommar var nog den bästa sommar jag haft, Evelinns och min sommar, definitivt! Har aldrig varit så glad, mått så jävla bra och haft så enormt kul!
...
- Red ner till stenbrottet och badade med hästarna, många många gånger
- Långritter
- Övernattningar på höloftet
- Galna kvällar
- Ridlägret
- Byggde pool (i sjuu timmar)
- Åkte på dressyrtävlingar
- Folkrace
- Blondera håret
.
Saknar det som faaaaaan!
I somras var jag och familjen även i Västkusten, en grym vecka!
-
Jävlar vad jag bjuder...
<3
Hösten 2011-
- Hämtade Peggie, (som sedan visade sig vara en kille..)
- Det tog slut mellan mig och Victor.
- Hockeysäsongen började!
- Åkte färja med Mämy, så jävla guld
.
<3
Vintern 2011 -
- Hockeycuper
- Nyår!
- Oliver <3
.
Nu bjuder jag på lite underbart fina bilder!
eheheheheh
-
-
Gott nytt år alla underbara!
-

Kommentarer
evelinn "enewe" åkerman

sommaren...<3



Blogg: http://enewe.blogg.se/
2012-01-02 @ 20:23:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback