jag är nog lite halvt utvecklingsstörd.

Den här veckan har sugit röv, allt bara går fel!
- Pappa har inte hört av sig sen i lördags förra veckan
- Hade en asjobbig gårdag
- Får tillbringa hela natten&kvällen i min ensamhet
- Redovisningen idag gick åt HELVETE
- Amanda & Louise är i fucking sälen
- Kattjäveln pissa ner alla mina kläder (som jag brukar använda) eftersom de låg på min sängkant..
- Råka skära mig i fingret så har ett fett plåster över hela handen
- Har en böld i tån
- Träningsvärk överallt
- Kunde inget alls på matte provet
- Försov mig igår morse, vakna inte förrän tolv så var lagom trött imorse..
Skulle kunna rabbla upp hundra saker till men ingen bryr sig, ska gå o äta chokladbollar nu.
Pussheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback