I backarna!

När ni läser det här har jag nog fullt upp med att åka skidor!
Eller ah ligger nog på sjukhuset med ett brutet ben eller så, vad vet jag?
Med tanke på att jag lyckas bryta revbenen, få hjärnskakning samt sprickor i ben o armar av att sitta på ett par jordsäckar så kan man ju själv räkna ut ur mitt skidåkande kommer gå.. ÅT HELVETE med andra ord..
-
Vad ska jag mer skriva?
Vi käkar här o allt o bussen beräknas komma vid fyra, halv fem eller så.
-
Känner på mig att de här kan bli mitt sista inlägg på ett tag, eller ja kanske får låna en dator på akuten? HAHA skämt åsido..
-
Aja får se om jag hinnner blogga imorgon annars hörs vi på torsdaaaaaaaaaag!

HA DE GUTT!

-
Brist på bilder så bjuder på en sommar bild wähäää


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback