Hockey

Tjatja bloggeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!

Nyss hemkommen från skolan, sitter vi datorn o lyssnar på älskade Håkaaaan Hellström o bara slappar. Ah vet inte vad jag ska skriva om? Noll ideér asså...
-
Aja ska snart försöka käka nåt o sen städa hela jävla lägenheten eftersom mamma jobbar o ingen annan är hemma. Vid 16.30 drar jag in till hallsberg igen för att först dra till Nellan med Bella o sen vidare ner till ishallen för att kolla lite hockey! Marcus, Danne, Chrille, Ludde, Casper o massa mer ska ju spela, mot örebro dessutom.
Vilket betyder att man träffar ännu mer som man känner! Finns seriöst inget bättre!
Aja ska gå o fixa allt nu så jag hinner göra mig iordning också :$
Puss va!
-
Snyggt hockeyproffs här ja!

Kommentarer
Anonym

Ååh gud sophie!

Saknar tiden då vi var vänner..



Blogg: http://bellimelli.blogg.se/
2012-02-11 @ 21:26:35




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback