Hårfärgning på g!

Färgen i mitt hår är på väg ur o med andra ord ser det FÖRJÄVLIGT ut och jag vet att jag inte borde färga o shit eftersom de är slitet o bla bla bla men nej jag tänker inte gå runt och se ut såhär! Om de är något jag hatar så är de just när färgen är på väg ur..
Så min fråga till er är ju såklart vad jag ska ha för färg?
-
Har länge funderat på att färga mörk/choklad brunt o sedan slinga med blont?
Något i stil med detta, vad sägs om de? :)
-
nu har jag typ mörkrött eller vad man ska kalla det, mer åt de bruna hållet i vanligt ljus o typ rött i solljuset hähäh
Såhär har jag i vanliga fall.

Kommentarer
evelinnnn åkermannnn

det skulle nog vara jätte fint! men tänk på att det kanske inte blir så jätte bra första gångerna du slingar, ja vi har ju erfarenhet om det ;)<3



Blogg: http://ewedaily.blogg.se/
2012-02-09 @ 22:32:03
Anonym

Det skulle vara jätte snyggt! :D



2012-02-19 @ 15:18:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback