foreverer alonar mig ikväll dåå

Helt jävla ensam ska jag vara, hela eftermiddagen, kvällen & natten :( Det suger! Hampus ska på jävla träning o allt :(
Ska snart städa hela lägenheten som en liten surprise för mammaa, men de kommer sluta med att jag sätter mig framför tv:n med en chipspåse o cola.. Så fort de går någe bra på tv så fastnar jag där istället för att göra de jag ska..
Ska även försöka tvätta min tvätt så jag kan ha på mig mina svarta jeans på söndag men har aldrig varit i närheten av en tvättmaskin så de kommer gå åt helvete! Får la försöka googla fram nåt HAHAHA ;)
-
Satte även in en header nyss, bara tillfällig. Var så sjuuukt trött på den gamla!
Aja dags att göra någe vettigt, vi hörs ikväll!
-

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback