Ensam hemma, de värsta som finns..

Som rubriken säger, är för tillfället ensam hemma o de tycker jag inte om. De är så ENORMT jävla tyst! O de enda jag gör är att sitta vid datorn när jag egentligen borde plugga som inihelvete...
Gjorde engelska provet förut idag, o de gick faktiskt super bra!
De var ganska lätt o så o de var ju skönt för min del som inte pluggat ett piss..
Hade svenska prov häromdan också, o även de var pissenkelt!
-
Men med skolan har jag fullt upp den här o nästa vecka, har en HEL uppsats att skriva som ska vara inne på fredag nästa vecka, 400 sidor i en bok som jag ska läsa ut o skriva en redovisning tills måndag efter sportlovet... Samt plugga ikapp i fysiken.. Känner en hel del press kan jag lova!
-
Vid tio ungefär kommer pappa o hämtar mig för att sedan skjutsa mig till Nellan, där ska jag sleepa med Bella o henne. För imorgon drar vi till fucking ROMME! As gutt!
Bussen går ju visserligen klockan 6 o de suger, för om jag känner oss rätt så kommer vi ligga uppe halva natten sen kommer hälften av packingen vara glömd imorgonbitti... Aja, inga negativa miner här inte!
Nu ska jag först fixa ett tidsinställt inlägg, packa ihop allt o sen bege mig till soffan o läsa den sista stunden innan min far kommer.. De kan ju behövas!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback