..

Ja, de är slut mellan oss.



Du behöver bara titta på mig för att förgylla min dag.
Du behöver bara vila din läppar mot mina för att jag ska bli glad om jag är ledsen.
Du behöver bara säga mitt namn för att jag ska le hela dagen.
Du behöver bara säga att du älskar mig för att folket i Kina ska höra mitt hjärta slå.


Det brinner en eld,
djupt där inne, inom mig,
en eld så stark, så het,
som aldrig nånsin brinner ut,
denna eld den kallas kärlek,
och dess bränsle det är du.

 

 

 

Allt man gör är för nån,
allt jag gör är för just dej.
Ler jag är det för dej.
Skrattar jag är det för dej.
Gråter jag är det för dej.
Tänker jag är det på just dej.

 

 

Jag älskar dig Victor, du är mitt allt. <3

http://www.youtube.com/watch?v=lF0i7_NcnlA

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback