my everything

Kom tillbaka, bli min igen.
Ge tillbaka kraften i mina steg, färgen i mina ögon, orken att leva, glädjen i mitt skratt & ärligheten i mitt leende.
Gör allt för dig, ska göra allt för dig, tills vi tar våra sista andetag.
Du&jag, de var väl så de skulle va?
Att kärlek kan göra så ont hade jag inte en aning om och att förlora den man älskar mest skulle kosta en så mycket, de visste jag inte heller.

Du var mitt allt, du var kraften i mig, som fick mig att orka gå upp varje morgon även om jag mådde skit, bara för att få se dig, höra dig, röra dig.
Att jag inte orkar alls vissa dagar är för att jag inte har dig, de finns ingen självklarhet att jag ska få röra dig eller höra dig eller ens se dig längre. Så som de fanns, när jag gick upp på morgonen visste jag med hundra procent säkerhet att jag skulle få höra, röra och se dig.

Nu känner jag mig ensam, jag är ensam. Och varje gång jag ser dig med en tjej knyter det sig i magen på mig.
För du kommer aldrig nånsin bli den du var för mig för någon annan.
För ingen av alla jävla tjejer i skolan känner dig så bra som jag.
Ingen kommer bli så kär i dig som jag. Det vet jag.

Jag älskar dig, jag önskar du kunde förstå.





well well, cry me a river....





Kommentarer
idajanols

lägg av sophie, du ska inte lida för honom längre förstår du det?

Det kommer ta tid, men du ska inte slösa mer tårar på honom<3



Blogg: http://janools.blogg.se/
2011-10-23 @ 17:24:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback