Forever alone

Hej!
Sämst uppdatering, yes i know.. Men datorn är typ trasiig så den går knappt att använda..
Jag har insett att jag inte gör nååååånting på mina helger.
Förut var de fullt inplanerade med kompisar, sova över och hockeymatcher. Nu hux flux sitter jag här i min soffa och gör vadå? Ingenting. Det suger rätt ut sagt.
Vet inte vad jag ska skriva. Har lite ideér om vad jag ska skriva om men inget jag har lust att göra just nu.
Gårdagen var väl sisådär. Jag och mamma åkte in till stan och åt, sen gick vi runt där och vid åtta eller när fan de var så gick vi på bioo, paranormal activity 3.. Seriöst, skit läskig :( Mycket såna här "AAAAH" scener, när nånting bara hoppar fram helt plötsligt. Sen åkte vi hem och jag gick ut till Marcus en stund, rätt bra avsluting på dagen var det iaf. Men har haft universums värsta mensvärk i typ tre dagar nu. Ligger bara i sängen eller soffan och leker forever alone med min kudde och mina värktabletter.
Nä, ska rycka upp mig och hitta någon annan forever alone att forever alona sig med..
Puss hej!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback