Dör lite på mig själv

Hörde en mening i går kväll som fick mig att känna "vafan håller jag på med". Varför har jag lagt ner så mycket tid på de här med victor? Av alla killar där ute så har jag lagt energi på honom? Läst igenom inlägg här på bloggen och insett hur jävla mycket tjat det är om honom.
Behöver någon som kan be mig hålla käften om honom och glömma bort honom. Någon som kan skrika åt mig att jag är en mes som behöver gå vidare för att inte falla sönder. Som kan säga åt mig att de kommer bli en tuff resa men att jag är stark, att jag klarar det. Att jag faktiskt kan gå vidare nu.
Såååå finns de någon som kan skälla ut mig så jag fattar så gör de imorgon tack!
Och ja det där ser fett barnsligt ut, att be någon skälla ut en liksom. Normalt? Ne.. men de behövs vill jag påstå.
Uppdatering kommer bli sämst ett tag fram över, datorn är paj och ska in på lagning.
Men ah, vi hörs!
Man lever bara en gång.



Ful bild, yeeeeeeeeeeey

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback