dag 3

Dag 3 - något du gillar med dig själv



Min flummiga sida, då är jag så himla gullig, hahahah
förutom det så är det nog mina tänder, eller färgen på mina ögon.
HEHEHEH
~Tjugosjätte November - Femtonde Mars~ 116 underbara dagar med dig.. 16 och en halv vecka.. 3 månader och sjutton dagar... Förlåt..
haha yeeeeha
Söt cheeeeeeeeeeey.   Vet du hur ofta jag tänker på dig att du dagarna i ända finns i tankarna hos mig? Vet du hur söt du är när du ler att jag smygtittar på dig när du inte ser? Vet du att jag älskar att höra ditt skratt att jag drömmer om dig varje natt? Vet du hur söt du är när du är sur och tvär att jag alltid vill vara där du är.. Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå att jag önskar att det kunde bli vi två.. Vet du att… jag älskar dig. - Du sa att du älskade mig att du aldrig varit så är kär, Men när jag vände mig om för att svara var du inte där. Det som hände har hänt så många gånger förr du försvann nånstans för att åter stänga din dörr. Den dörren jag äntligen trodde du öppnat på glänt låste du åter som att inget hade hänt. Men när du ångrar dig och säger jag vill, den dagen ska jag påminna dig om att tiden inte står still. Den dagen ska jag finnas där du alltid fanns för mig långt borta någonstans och där finns inte plats för dig..
there you have tha eyeeeeeees

Kommentarer
daniella

Fyfan va fina tänder!! haha:d



Blogg: http://ddaniellaa.devote.se
2011-12-02 @ 18:34:06




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback