<3

jag har insett att min senaste kyss - Minns jag inte ens, även fast den betytt mest av alla.
jag saknar - Livsglädjen
jag skrattar - Rätt ofta, men de är sällan som de är ärligt.
jag tycker om - ishallen, allt som är kallt<3
jag avskyr när folk - snackar skit, eller sårar mina närmsta.
mina närmaste vänner är - Otroligt många och otroligt underbara.
min första vän hette.. Belinda Karlsson
min första kärlek hette - Marcus var den allra första men Victor var min första riktiga..
kärlek är - Skit, men ändå något som gör en så jävla glad.
när jag är arg - Slåss jag, antingen skadar jag mig själv eller andra. HEHE, adhd....
jag är rädd för - Spindlaaar och mörker..
Jag önskar - Att jag fick Victor tillbaka.
den värsta känslan är - att mista de som betyder mest.
den bästa känslan är - att vara på isen, samt att vara nära min allra bästa.
jag vill - Bli brandman
det finaste som finns - victor.
i sommar - Ska jag skaffa mig en sommar romans, för de är uuuuunderbart.
sist jag grät var - igår
innan jag somnar - Tänker jag på allt som hänt den senaste tiden.
jag vill verkligen - vara så stark som alla tror.





Kommentarer
e m m a l a r s s o n ♥

du är verkligen supersöt!! :)



Blogg: http://emmalarsons.blogg.se/
2011-10-18 @ 20:31:47




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback