Lämnar du mig så lämnar jag allt

Du är så bra min vän, det bästa jag har.
Du är den som känner mig bäst, den som alltid är där.
Vad fötutom dig finns det att kämpa för? Ingenting.
Du är det enda hoppet jag har, en enda låga inom mig. Inget mer liksom.
Du är den som får mig att fundera om jag ens ska gå upp på morgonen, den som får mig stå upp.
Du är den där lilla kraften som finns kvar i min kropp, den sista glimten i mina ögon.
Du är allt det lilla som finns kvar, utan dig hade jag totalt fallit i bitar.
Har mått så jävla dåligt så jävla jävla länge, inte vågat visa för någon utom dig. Du har sett mig skrikit, slagit, gråtit, brytit ihop, du har sett mig så jävla svag. Det är bara du som vet exakt vad som krävs för att jag totalt ska falla sönder.
Lämnar du mig, så lämnar jag allt.
Du är det enda jag har, den enda jagvet att jag kan lita på dig till 998977% och jag vet att du aldrig skulle såra mig med mening.
Tills vi båda slutar andas, ska vi ha varann.
Du och jag hampus, för alltid alltid.
Tro det eller ej men jag kommer aldrig sluta älska dig.
Ett hjärta kan slå, ett hjärta kan brista. 
En vän kan man ha, en vän kan man mista. 
Men i mitt hjärta finns du gömd, för en vän som du blir aldrig glömd.

Hampus Johansson <3


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback