Dagen, planer osv.

Ja jag vet att det var ett bra tag sen men har inte funnits tid helt enkelt :)

Alla mina små söta pojkar har åkt till Italien, feeeett tomt och tråkigt... Jag har bara sovit och ätit.. På Måndag eftermiddag är mina fina, bästa pojkar hemma igen!  Wiiiiho!

Måndag&Tisdag blir att vara i skolan, jobba ikapp lite medans mina klasskamrater har praktik, sen blir det praktik onsdag&torsdag&fredag, klockan 08.00-15.00. Skit gutt! Lunchen kommer ätas i våran gamla lilla skola tillsammans med världens bästa vän, Marcus. Kul att träffa alla lärare och shit igen!

Har införskaffat handskar, klubba, hjälm, hockeybyxor, axelskydd, bröstplatta, armbågs&benskydd samt pungskydd! kanske glömde något där men en hel hockeyutrustning med andra ord. Skönt att ha alla stuffs så man verkligen kan börja köra stenhårt nu! Även ett par mjukisbyxor och keps från TPS hockey, glad tjej!

Har inte orkat tagit kort på alla saker men en bild på handskarna har jag fixat för dom är det bästa jag har! HEHE, har haft dom på händerna när jag sovit till och med, jag har döpt dom och hela shiten. Lagom söt jag är!

Bloggar mer senare skulle jag tro, ha de bra så länge!

mina älskade handskar, 999 kronor HockeyMonkey


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback