Pearl harbor

Var uppe till halv fyra inatt och tittade på en 4-timmars lång film. Kan inte säga mer än att jag inte behöver titta på fler filmer för att utan tvekan veta att det här är den bästa jag nånsin sett. Helt klart värt att vara pisstrött en hel dag.

Filmen har allt, den handlar om både kärlek, action & drama. Den passar alla vill säga. När jag först läste om den och insåg att den handlade om krig så lockade det inte alls men efter att ha sett en timme av den var jag förälskad i filmen, förälskad i karaktärerna och förälskad i handlingen. Behöver inte säga mer än att det är en helt otroligt underbar film och att de verkligen är värt tiden. Och med tanke på att den är baserad på attacken mot Pearl Harbor gör att man fastnar ännu mer i den. Slutet är helt klart bäst.

Pearl Harbor <3







all cred till den underbara människa som skapat denna underbara film <3

Kommentarer
idajanols

bästa ever<3



Blogg: http://janools.blogg.se/
2011-12-11 @ 17:38:05




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback